Lincoln markė


Lincoln - emblema, zenkiukas

Lincoln (limuzinai)
Tipas: Prabangus | Ikurta: 1917 | Buveine: Dearborn, Michigan, JAV
Esminiai žmonės: Henry M. Leland, išradejas Lincoln automobiliu gamykla
Aptarnaujama zona: šiaures Amerika

Lincoln yra Amerikos prabangiu limuzinu gamybos ženklas, aptarnaujamas Ford Motor gamyklos. Sukurtas 1917 m. Henry M. Leland`o ir nupirktas Ford 1922 m., Lincoln pagrindinis konkurentas - Cadillac, kuris taipogi buvo sukurtas Henrio M.Levaland`o.

Lincoln Town Car yra didelės klasės, galiniais ratais varomas prabangus automobilis, kurį parduoda koncerno Ford Motor Company dukterinė, prabangių automobilių markė Lincoln. Automobiliai yra parduodami tik su V8 varikliu.

Lincoln towncar sedan 2002

Lincoln markės automobilių istorija Henry Martin Liland vardas du kartus yra minimas Amerikietiškų automobilių pramonės istorijoje. Praėjusio amžiaus pradžioje Liland įkūrė kompanija vardu Cadillac Motor Car Company. 1908m liepą Cadillac tapo Generals Motors dalimi, įkurta William Krapo Durante. 1917m Liland paliko GM ir įkūrė naują kompaniją, Lincoln Motors, kuri pradėjo savo veiklą, nuo didelio valstybės užsakymo, ir per metus išleido 6500 variklių orlaiviams.

Lincoln L 1920

Lincoln L 1923

1920metais Liux klasėje debiutavo pirmasis Lincoln modelis L, kurio variklis 5,8l, V8 formos, kurio galia 90AG. Liland bandymas patekti į aukštesnę amerikietiškų automobilių klasę, baigėsi visišku žlugimu. Iki 1921m vasaros, jo įmonė, kas mėnesį patirdavo 100 000 dolerių nuostolių, o automobilių pardavimai neviršydavo 800 per mėnesį. Viso šito priežastis buvo, ne techniniai trūkumai. Liland automobiliai išsiskirdavo aukščiausia kokybe, nors 74-metų „Mr. Tikslumas“ (taip jį vadindavo inžinierių rate) visiškai nekreipdavo dėmesio į jo gaminamų automobilių išvaizdą. Pirmojo Lincoln kėbulas buvo labai paprastas, ir neišsiskiriantis. Ir turtingi žmonės rinkdavosi tokių kompanijų kaip Peerles, Packard ir Pierce-Arrow produkcija. 1922m Henris Liland kompanijai ėmė grėsti bankrotas. Jeigu ne Henry Ford‘as tai Lincoln‘as liktų minimas tik istorijos metraščiuose. 1922m vasario 4d. jis už 8 milijonus dolerių įsigijo visą Liland‘o bendrovę. Lincoln įmonės prezidentu tapo „Automobilių karaliaus“ sūnus Edsel Ford.

Skirtingai nuo Liland‘o, Ford‘as jaunesnysis puikiai suprato, kad automobilio išvaizda yra labai svarbi norint debiutuoti rinkoje. Fordas paliko aukštos kokybės automobilio vidų, bet visiškai pakeitė automobilio išorę. To pasekoje Lincoln įgijo „Aristokratiškus“ bruožus, kurie išliko vėlesniuose modeliuose.

Tuo pačiu metu buvo renovuojami tie gamyklos pastatai kurie anksčiau buvo pastatyti labai skubant, kad tenkinti karinius užsakymus. Gamykloje buvo nustatyta griežta sistema, kokybei kontroliuoti. Tarkime, leidžiami nuokrypimai alkūninio veleno ar jungiamųjų strypų yra 0,0002 colio nuo leistinų verčių. Prieš paliekant gamyklą, kiekvienam automobiliui buvo atliekami 177 išmatavimai ir bandymai.

Atnaujintas Lincoln L pardavime pasirodė 1922m pabaigoje. Per keletą metų ne kartą buvo tobulinamas: špižiniai stūmokliai pakeičiami aliumininiais, lankiniai amortizatoriai buvo pakeisti į hidraulinius. 1926m ant automobilių atsirado įžymusis bėgančio šuns ženklas, tvirtinamas ant radiatoriaus, buvo sumontuoti efektyvesni stabdžiai Pero. Variklio tūris padidėjo iki 6,3l, esant tai pačiai galiai (90AG), padidėjo sukamasis momentas. Kėbulas buvo papuoštas chromuotom detalėm. Apgalvoto marketingo politikos dėka Lincoln gamyba padidėjo nuo 2249 – 1921m, iki 1926m – 8787 automobilių.

Lincoln (ford)  figurele

Pagrindinis sėkmės rodiklis, šiai markei buvo tas faktas, kad Lincolnas tavo oficialiu amerikiečių prezidentų automobiliu. Užbėgant į priekį, pažymėsime tai, kad pirmieji JAV asmenys važinėjo Lincoln limuzinais 60 metų. Ir tik Reigano valdymo metu juos pakeitė į Cadillac. Lincoln pradėjo naudoti Norvegijos, Švedijos, Rumunijos Karališkos šeimos. Didžiąją dalį šios partijos, įsigijo Sovietų valdžia.

Lincoln K 1931

1930m Lincoln L modelį pakeitė K modelis, su išlikusiu tuo pačiu V8 formos ir tūrio varikliu. Dėl dvigubo karbiuriatoriaus ir naujo benzino siurblio, galia padidėjo iki 120AG. Pirmiausia pirkėjams buvo siūloma automobiliai su 3683mm ratų baze. Po dviejų metų ratų bazė sutrumpinta 9 coliais.

Tais pačiais metais atsirado pirmasis 12 cilindrų modelis KB, kuriame įmontuotas V formos variklis, kurio darbinis tūris 7,43 litro, ir galia 150AG. Variklis leido išvystiti iki 160km/h greitį. Ši naujovė turėjo patikrinta K modelio važiuoklę su prailginta ratu baze, tą patį kėbulą, pavarų dėžę, dvigubą sankabą, taip pat hidraulinius stabdžius su vakuuminiu stiprintuvu.

Lincoln KA 1932

Lincoln KB 1933

1932metų pabaigoje buvo pradėti leisti Lincoln KA modelis su 6,2 litro V12 formos, galia 125AG varikliu, kuris buvo sumontuotas ant ankstesnio modelio136 colių važiuoklės. KA modelio atsiradimas sutapo su pasauline ekonomine krize. Nemažai to laiko amerikietiškų automobilių gamintojų bankrutavo. Lincoln markę išgelbėjo tai, kad ji buvo Ford Motor nuosavybė. Pagrindinį vaidmenį išsaugant Lincolnų gamybą nulėmė Edsel Ford. Jis greitai parengė projektą, gan pigiam ir ekonomiškam modeliui Lincoln Zephyr, nes jis suprato, kad prabangūs automobiliai turės paklausą tik tarp vienetinių pirkėjų.

Lincoln Zephyr 1935

1935 metų lapkritį, mažasis (5143 mm ilgio) Lincoln Zephyr V12, buvo sensacija, NiuYorko automobilių parodoje. Į šį modelį buvo sujungti tiek seni, tiek nauji techniniai sprendimai: vienas iš pirmųjų pasaulyje gaminamas nešamasis kėbulas, ir priklausoma nuo visų ratų pakaba, variklis V12 (4.38l, 110AG) ir silpni mechaniniai stabdžiai... Bet šis modelis nustulbimo visus savo kėbulu, kūrį sukūrė dizaineris John Tyard. Pirmaisiais šio automobilio gamybos metais ji kainavo 1300 dolerių, tai prilygo maždaug trečdaliui mažesnės kainos nei kainavo didelis modelis. Nieko nuostabaus, kad pardavimai taip greitai pasiekė iki tol dar nebuvusius pardavimo rezultatus: 1936m – 14994, 1937m – 37 000 vnt.

Žemas svorio centras, ir ilga bazė darė jį labai stabilų. Originalus kėbulas buvo atnaujintas 1938 metais, iš pirkėjų priekaištų negauta. Šio modelio 12 cilindrų variklis buvo pramintas „Achilo kulnu“ nes po nuvažiuotu 35000km, pradėdavo gesti. Todėl vietoje esamo variklio, automobilių savininkai dėdavo 8 cilindrų Ford variklį.

Ant Zephyr bazės buvo pradėti 1940m gaminti „Continental“. Šis modelis buvo diegiamas su 4,8 litrų 120AG varikliu. Automobilio išvaizda buvo sukurta dizainerio Jugen Gregory Ford, pagal Edselo Ford sumanymą, kuris nutarė išleisti šį modelį europietiškame stiliuje. Šio modelio prototipas taip patiko Edselui, kad jis tuoj pat užsakė du automobilius savo dviems sūnums. Visuomenė taip pat priėmė šį automobilį šiltai: 1941metais buvo parduota 1250 šios „Continental“ serijos automobilių, ir išstūmė iš gamybos modelį K. Jei Zephyr pirkėjams buvo suvokiamas kaip Super Ford automobilis, tai Continental demonstravo kitokį stilių: žemą trijų dalių silueto, su ilgu kapotu, minimaliu chromuotų detalių skaičiumi, atsarginiu ratu, kuris buvo automobilio gale, įdėtas į atskirą dėklą, ir be palipimo laiptelių. Kėbulas buvo tuo pačiu ir konservatyvus ir dinamiškas. Šis automobilis buvo gaminamas dviejų tipų: kabrioletą su elektrinę pavara stogo atidarymui, ir kupė.

Lincoln Continental 1941

1942m buvo padidintas darbinis variklio tūris (iki 5l) ir galia (iki 130AG), tačiau jo kūrėjams nepavyko pasiekti gerų dinaminių charakteristikų. Maksimalus greitis 145km/h, nors pagal automobilio išvaizdą, jis turėjo važiuoti greičiau.

Tais pačiais metais buvo atnaujintas Continental modelis. Automobilio siluetas tapo daugiau kampuotas, turėjo daug chromuotų detalių, apimdamas visą automobilio priekį, ir mašinos išvaizda atrodė agresyvi. Būtent tokiam pavidale, automobilis atgimė pokario metais. Nuo 1945m pabaigos iki 1948m kovo įmonė išleido 3334 šio automobilio modelio.

Lincoln Continental 1947 Cabriolet

1943m po Edselo Fordo mirties bendrovė liko be vadovo, tai neigiamai paveikė Lincoln plėtrą. 1946m į Ford koncerno sudėtį buvo sukurta nauja atstovybė Lincoln-Mercury Division, kuri labiau rūpinosi prabangiais kompanijos automobiliais. Po kapitalinio atnaujinimo 1952m Lincoln buvo perorientuotas į kitą rinkos sektorių, kad konkuruotų nebe su Cadillac, o su Oldsmobile markės automobiliais. Šis modelis gamyboje išsilaikė, net keturis sezonus – metus ilgiau negu reikėjo 50metų viduryje. Ford kompanijos dizaineriai, ant tiek pradėjo vytis mados tendencijos, kad sugebėjo pasiekti šioje srityje, didelę sėkmę, nors pasiektą sėkmę nesugebėjo užtvirtinti. Ir jau 1958m prasidėjo nesėkmės visose srityse. Pagrindinis vaidmuo atiteko techniniams sprendimams: nuo 1958m automobiliai Lincoln (ir Ford Thunderbird) gavo nešamą kėbulą, kurį kasmet buvo vis sunkiau perdarinėti, dėl besikeičiančios mados tendencijos, negu kėbulą, kuris buvo montuojamas ant rėmo. Net ir Lincoln automobilių dizainas 1958m buvo nelabai vykes.

Tik 1961 metais buvo pakeista išorinė automobilio išvaizda (padaryti tai ankstesniais metais buvo neįmanoma), ir būsimieji modeliai tai pat turėjo turėti nešantįjį kėbulą, kas darė juos nepatogiais kasdieniniame Detroitinio stilio gyvenime. Esant tokioms aplinkybėms, Ford dizaineriai nutarė viešai paskelbti, apie tai, kad jie atsisako dažnai ir kardinaliai keisti aukščiausios klasės automobilių išvaizdą. Pradedant nuo 1961m visi Lilncoln automobiliai turėjo vieną ir tą patį pavadinimą „Continental“.

Tuo metu kai Lincoln automobilis debiutavo rinkoje, jis buvo gaminamas dviejų tipų – kabrioletas ir sedanas, bet abu turėjo po keturias duris. Automobiliai su atviru stogu ir keturiomis durimis valstijose nebuvo gaminami iki karo. Todėl nenuostabu, kad norinčių įsigyti tokį egzotinį automobilį atsirado ypač daug. Tačiau modelis su uždaru stogu buvo žymiai einamesnis: per 1961m sezoną jų parduota 2067 kabrioletų, ir 22307 sedanų. Viso 1961m Lincoln markės automobilių buvo parduota daugiau nei 25 tūkst., dėl tokios sėkmės, 1962metų modelyje nebuvo daromi jokie pakeitimai, nei konstrukcijoje nei išvaizdoje.

Lincoln Continental 1961 Cabriolet

Lincoln Continental 1964 Lehnman Peterson

Atskirti šiuos du modelius buvo labai sunku, įmanoma tai padaryti buvo tiktai pastačius šiuos automobilius vienas šalia kito. Visi skirtumai buvo tik kosmetiniai ir mažai pastebimi. Reguliarūs pakeitimai buvo padaryti tik salono apdailoje. Jeigu 1961metų modelyje apdaila buvo ypač sudėtinga, tai pradedant nuo 1962m, ją pradėjo gaminti žymiai paprastesnę ir lakoniškesnis, vėliau kasmet joje nežymiai kažką keisdavo. Maždaug tokie pat pakeitimai buvo daromi su automobilio bagažine. 1964m modeliuose, viskas palikta tas pats, tik pakeista stogo forma, jinai tapo kampuotesnė. Tuo metu rinkai buvo siūloma du ankstesni baziniai modeliai, ir dar vienas limuzino tipo modelis kurį sukūrė „Lehnman – Peterson studija“ su prailginta kėbulo baze. Tokio 1964m modelio automobilio buvo pagaminta ir parduota 40vnt. O iki dabar (2008) išlikęs tik vienas toks modelis.

1966m buvo pradėti gaminti Lincoln Continental su dvejomis durimis ir uždaru stogu, tačiau šio automobilio kėbulas buvo jau kitas, nors ir išlaikytas tas pats stilius.

Šis automobilių konservatyvus stilius yra atpažįstamas net praėjus daugeliui dešimtmečių. Šiais laikais Lincoln atstovybė ypač stipriai išlaiko savo pozicija JAV aukščiausios klasės automobilių rinkoje. Dabar Lincoln gamina šiuos automobilių modelius: Sedanas LS, Continental, Towncar, o taip pat pirmą kartą amerikietiškų automobilių istorijoje liukso klasės visureigį, - Navigator.

Lincoln Navigator 1998

Nepaisant pastaraisiais metais krintančių pardavimų skaičiaus, Town Car yra vienas geriausiai parduodamų prabangios klasės automobilių bei išlieka pačiu populiariausiu limuzinu JAV. Town Car šiuo metu yra pats brangiausias, prabangios klasės amerikietiškas sedanas, kurio kaina prasideda nuo 45 815 dolerių. Nuo 2003 metų galima užsisakyti iš šarvuotą automobilio versiją, tokio modelio kaina prasideda nuo 144 995 dolerių.

2006 metais, koncernas planavo sustabdyti automobilio gamybą, siekdamas 2007 metais uždaryti gamyklą, kurioje jis gaminamas, tačiau nusprendė tęsti automobilio gamybą kitoje gamykloje, ęsančioje Kanadoje. Pirmasis Kanadoje pagamintas automobilis, pasaulį išvydo 2008 metų sausio 10 diena. Šiuo metu Town Car yra ilgiausias Kanadoje gaminamas automobilis, kurio standartinės versijos ilgis siekia 5,49 metrus, L versijos ilgis siekia 5,64 m. Automobilis yra gaminamas ant Panther platformos, kurią šiuo metu dalinasi su Ford Crown Victoria bei Mercury Grand Marquis automobiliais.

Town Car yra plačiais žinomas, kaip patogus ir kokybiškas sedanas, tačiau neretai automobilis yra kritikuojamas dėl lėto įsibėgėjimo bei prastoko valdymo.

„Town Car“ iš esmės anglų kalboje reiškia tą patį, ką prancūzų kalboje reiškia „Sedan de Ville“ (Miesto sedanas), 6-ame dešimtmetyje išpopuliarėjęs Cadillac markės modelis. Abu šie pavadinimai atspindi klasikinio stiliaus limuzinus.

Lincoln automobilių medis

 Lincoln L-series (1920–1930)
Lincoln K-series (1931–1939)
Lincoln-Zephyr (1936–1942), automobilių linija, įkainota tarp Ford ir Lincoln
Lincoln-Zephyr Continental (1940–1942, 1946–1948)
Lincoln Custom (1941–1942)
Lincoln (be pavadinimo) (1946–1951)
Lincoln Sport (1949–1951)
Lincoln Cosmopolitan (1949–1954)
Lincoln Lido (1950–1951)
Lincoln Custom (1955)
Lincoln Capri (1952–1959)
Lincoln Premiere (1956–1960)
Lincoln Versailles (1977–1980)
Lincoln LS (2000–2006)
Lincoln Aviator (2003–2005)
Lincoln Blackwood (2002)
Lincoln Continental (1961–2002)
Lincoln Mark Series (1956–1998)
Lincoln Zephyr (2006)
Lincoln Mark LT (2006—2008)
Lincoln MKT (2010-)
Lincoln MKS (2009-)
Lincoln MKX (2007—)
Lincoln MKZ (2007—)
Lincoln Navigator (1998— gaminami limuzinai)
Lincoln Town Car (1981— gaminami limuzinai)


AKCIJA!!!

Šaltojo sezono nuolaida HUMMER H2 22 vietų limuzinui
LIMUZINO NUOMOS KAINA 140Eur/2val.
Užsisakyk dabar paskambinęs aukščiau nurodytu tel. nr.

limuzinas Vilniuje Hummer


NAUJIENA!!!

2017 metų išskirtinis interjeras, klasika tapęs limuzinas Lincon TownCar 2017-Lincoln-Town-Car














Autopramoga limuzinai Facebook'e