Sakysit, jog garsioji Ferrari
kompanija limuzinų negamina? Visiškai teisingai! Tačiau
Anglijos entuziastams tokia smulkmena nesukliudė patiems
suprojektuoti Ferrari limuziną. Aišku, tikro Ferrari
pagrindu - tokiu būdu gavosi greičiausias pasaulyje
sportinis limuzinas. Nors jo konstrukcija didžiaja dalimi
baigta jau senokai, tačiau visuomenei Ferrari limuzinas
pristatytas tik šį mėnesį (2007 09) European
Limousine and Chauffeur Show parodoje.
Nors prototipas techniškai tvarkingas, visgi tai greičiau eksperimentas, nei tikras bandymas sukurti Ferrari "jaunavedžių karietą". Pagrindiniai projekto entuziastai - Denas Kouli, kuriam priklauso ilgiausias Europoje Hummer Terminator ant dešimt ratų ir Krisas Raitas, McLaren ekspertas. Šiedu vyrukai įsigijo Ferrari 360 Modena ir pavertė ją tuo, ką matote - 6 metrų ilgio limuzinu.
Konstrukcinis sprendimas elementarus - Ferrari perpjauta į dvi dalis ir tarp jų įterptas prailginimas iš kompozicinių medžiagų. Tokiu būdu gautas pakankamas tvirtumas prie santykinai nedidelio svorio padidėjimo.
Patobulintas limuzinas gali sutalpinti 8 keleivius. Variklis - V8, turintis 3600 kubinių centimetrų darbinį tūrį. Jo visiškai pakanka, jog modifikuotas Ferrari iki 100 km įsibėgėtų per 6 sekundes.
Konstravimas užtruko nei daug, nei mažai - 8 mėnesius. Tačiau šis sugaištas laikas jau davė pirmuosius rezultatus - po bandymų limuzinas įtrauktas į Gineso rekordų knygą kaip pats ilgiausias ir greičiausias Ferrari automobilis pasaulyje. Jo didžiausias pasiekiamas greitis - 274 km/h.
Automobilio viduje įmontuotas
10 colių monitorius, į kurį perduodami vaizdai
iš mašinos išorėje įmontuotos video
kameros, taip pat įrengtos garso ir DVD sistemos. Pirminė
"tiuninguoto Ferrari" kaina - 400 000 dolerių.
Tai nėra labai dideli pinigai už istorinį ir
turbūt vienintelį tokį modelį pasaulyje.
Informacija paimta: technologijos.lt (2007 09)